Klacht Dinercadeau: Kaart verlopen, geld weg

Klachtnummer
# 469057
Gebruiker
EvelineF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee dinercadeaukaarten ter waarde van 75 euro zijn zogenaamd verlopen.
Er staat geen datum op de kaarten, bij saldocheck wordt ook geen datum zichtbaar, ook geen bedrag.
Door Corona maandenlang niet kunnen gebruiken.
Dit riekt naar oplichterij.

De oplossing

Ik wil dat de kaart alsnog geactiveerd kan worden en het geld wat ervoor betaald is besteed kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen