Klacht Dinercadeau: Onduidelijkheid over houdbaarheid kaart en misleidende coulanceregeling.

Klachtnummer
# 427307
Gebruiker
A.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Dinercadeau van EUR100 ontvangen. Die blijkt na een jaar niet meer geldig te zijn. Iets wat je alleen op de achterzijde (die opgeplakt is) kunt lezen. Dan nog is de lezing: binnen een jaar activeren multi-interpretabel. Ik had het jaar opgevat vanaf registratie met de weggekraste veiligheidscode. De website van Dinercadeau meldt een coulance regeling. De betekenis van coulance is dat er niet te strikt / streng met de regels wordt omgegaan. Nou dat is dus onjuist na een maand mailverkeer is de conclusie nog steeds dat de kaart verlopen is en de EUR100 verdwenen. Niets coulance dus.

De oplossing

Coulance toepassen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen