Klacht Dinercadeau: Verlopen kaart ongeldig

Klachtnummer
# 423340
Gebruiker
Carry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GEEF DEZE NOOIT CADEAU!! HEEL SLECHT
Vorig jaar een bon cadeau gekregen, deze was enkele dag verlopen (1 jaar maar geldig) en konden we in het restaurant toen niet meer indienen. We moesten de rekening dus gewoon contant betalen. Nu ga ik uitzoeken of dit wettelijk mag. Zo niet, dan is Diner Cadeau niet blij met de resultaten.

De oplossing

kaart voor 1 maand verlengen om zo de klant tegenmoet te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen