Klacht Dinerjaarkaart: 2 DJK kaarten besteld nooit wat ontvangen!

Klachtnummer
# 106565
Gebruiker
roelr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al vanaf begin februari dit jaar bezig om de 2 via ING Rentepunten bestelde DJK te ontvangen. Heb de ING klantenservice gebeld die ook niets kunnen doen. Heb dus 07-02 en 25-02-15 de bevestigingen ontvangen en daarna bleef het stil. Ondanks dat in mail werd beloofd dat er binnen gestelde aantal dagen zou worden gereageerd… Heb ook naar de eigenaar van DJK touchincentive gemaild (info@touchincentive.nl). Niks van dit en nu nog geen kaarten wel een mail dat ze vertraging hebben en dat ze zijn kwijtgeraakt. Nieuwe opgestuurd…ook nooit ontvangen. Heb 3 x de bewijsstukken van ING opgestuurd maar DJK zegt simpel dat er maar een bij hun bekend is. Resultaat na 3 maanden geen enkele kaart en dus ook geen korting. Dit heet toch wanprestatie?

De oplossing

Of snel de 2 betaalde kaarten, of geld terug met excuses voor de irritatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?