Klacht Dinerjaarkaart: Aanmaning ontvangen terwijl ik in mei een bevestiging heb ontvangen dat het abonnement per direct is opgezegd

# 192557
de Bont

Op 12-10-2016 ontvang ik in mijn mail een aanmaning met het verzoek 89 euro te betalen. Dit terwijl ik in mei 2016 het abonnement heb opgezegd en op 17-5-2016 een bevestiging heb ontvangen, via de mail van DJK zelf, dat het abonnement per direct is opgezegd en dat ik de kaart kan doorknippen en weggooien.
Ik heb na.v. de aanmaning een mail verstuurd met uitleg en met daaronder de mail van de bevestiging van de opzegging van DJK zelf op 17-5-2016. Ik kreeg een summiere mail terug dat mijn abonnement tot juni 2017 zou doorlopen. Er werd niet ingegaan op het feit dat de opzegging door DJK zelf is bevestigd op 17-5-2016.
Sindsdien heb ik nog twee mails gestuurd, maar ik krijg geen reactie en ook geen bevestiging van ontvangst en dus ook geen bevestiging dat het abonnement is stopgezet. Ik heb dus een bevestiging, per mail met datum 17-5-2016 van DJK zelf dat het abonnement met kaartnummer 1906289 per direct is stopgezet en ik de kaart kan doorknippen en weggooien.

Ik wens een bevestiging dat het abonnement is opgezegd en dat ik geen rekeningen meer zal ontvangen en niets hoef te betalen, aangezien het is bevestigd door DJK zelf op 17-5-2016, dat het abonnement per direct is opgezegd en ik de kaart kon wegdoen.

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?