Klacht Dinerjaarkaart: Geen Dinerjaarkaart ontvangen en geen normale communicatie mogelijk

Ton

Nadat mijn vrouw een aantal jaren een abonnement op de Dinerjaarkaart had gehad, kreeg zij deze, eind 2014, opeens niet meer. Er werd ook geen bedrag meer automatisch afgeschreven. Bellen naar het telefoonnummer dat in de welkomstbrief van een aantal jaren terug stond leverde niet veel op. Later was dat nummer niet meer bereikbaar. Mails verzonden op 8, 14, 15 jan, 2 febr. "Kaart zou verzonden zijn". Heb mijzelf aangemeld via website. Ging er vanuit dat oude kaart uit systeem was gehaald. Welkomstmail 12 febr 2015 met factuurdatum ingaande 9 dec 2014, ontvangen, maar geen kaart. Kort hierna nieuwe mail ontvangen met factuur, ingangsdatum 2 febr 2015. Er is ook nu niets afgeschreven. Kaart zou na 10 dagen komen, met voor de tussenperiode tot 12 febr 2015 een uit te printen cheque. Het is nu 23 febr 2015, nog niets ontvangen. Op 18 en 20 febr heb ik een mail gestuurd. Volgens reactie op de eerste mail zou binnen 5 werkdagen worden geantwoord. Ik verwacht nu geen reactie meer.

Communicatie en alsnog Dinerjaarkaart, tenzij de BV niet meer actief is.

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?