Opgelost door Dinerjaarkaart: Ik krijg iedere keer een rekening.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 164660
Gebruiker
F.B.J. Spekschate
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 2015 opgezegd. Eerst krijg ik de kaart in 2016. Dan een rekening. Met veel pijn en moeite kan ik de rekening vernietigen. Maar nu heb ik al voor de derde keer een rekening gekregen. Wat een administratie, wat een ... bedrijf.

Gewenste oplossing

Geen rekeningen meer.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    F.B.J. Spekschate
    Datum
    Snelle reactie en afgesloten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dinerjaarkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen