Klacht Dinerjaarkaart: Niet nakomen belofte

Klachtnummer
# 254971
Gebruiker
W.T.H. Jacobs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

N.a.v.
een actie door Glenfiddich wordt mij een diner aangeboden met een korting van
25%, aan te vragen bij Dinerjaarkaart. Deze bestelling heb ik op 12 december aangevraagd
en is ook op 12 ecember 2016 door hen bevestigd. 4 Januari 2017 nog niets ontvangen dus weer
een e-mail gestuurd en door Dinerjaarkaart op 4 januari bevestigd - reactie zou
binnen 5 werkdagen worden beantwoord. Geen bericht ontvangen. Op 9 februari
2017 opnieuw een e-mail gestuurd met de vraag of ik het dan maar via klachtenkompas
moest proberen. Hierop heb ik tot op heden helemaal geen reactie ontvangen

De oplossing


Ik wil gewoon wat aan mij is bevestigd en dat is de 1x3
maanden voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?