Klacht Dinerjaarkaart: Per abuis twee maal "Diner Jaarkaart over gemaakt via "iDEAL"

Klachtnummer
# 200167
Gebruiker
Politieman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een dag na overboeking : 4 Nov. 2016 een bedrag van € 19,95 via iDEAL : Ontvanger:
Stichting Derdengelden inzake Diner Jaarkaart BV NL19 DEUT 0319 8213 66, een
E-Mail verzonden naar, info@dinerjaarkaart, met de mededeling dat per abuis twee
maal heb overgemaakt. Kreeg direct een E-Mail terug dat ik na 5 werkdagen antwoord
zou krijgen. Dit heb ik NOG twee maal gedaan na steeds 5 werkdagen wachten op
op ANTWOORD. Daarna heb ik " ING Particulier" gebeld en uit gelegd hierover.
De bank kan dit bedrag dit bedrag niet storneren . Ik kreeg van de bank
het telefoonnummer (ik kon het nergens vinden, ook niet via internet) 0900-11111.
heb ik gebeld en na twee keer over gaan werd het afgebroken. Dit heb ik diverse keren
herhaald met het zelfde probleem . De zelfde dag gebeld met dit probleem
( Bij Mevr.Corry Verhaar)ik kreeg het advies om deze klacht bij " Klachtenkompas.nl
neer te leggen, want ik krijg het niet voor elkaar na al deze pogingen.


De oplossing

Waarom kan "Dinerjaarkaart BV dit mij niet terug geven .( DIT IS PUUR DIEFSTAL)
" IK HEB EEN BITTERE NA SMAAK HIERVAN"

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?