Klacht Dinerjaarkaart: Restaurant wel op de website maar niet aangesloten

Jamy de Groot

In ben lid geworden van de dinerjaarkaart, zodat ik hiervan meteen gebruik kon maken bij het restaurant Singel 101 te Amsterdam. Ik heb gereserveerd en aangegeven dat ik gebruik wou maken van de dinerjaarkaart. Op het moment dat ik de rekening vroeg gaf het restaurant echter aan dat zij niet meer lid zijn van de dinerjaarkaart. U kunt zich voorstellen hoe teleurgesteld ik was zeker aangezien ik speciaal voor dit restaurant lid ben geworden. Ook heb ik dit als een ongemakkelijke situatie ervaren.
Inmiddels heb ik via het internet begrepen dat meerdere restaurants op de website niet meer aangesloten zijn. Tevens heb ik diverse emails verstuurd met het verzoek om mijn lidmaatschap terug te storten en om het restaurant van de website af te halen. De reacties op mijn emails gaven geen antwoord op mijn vragen maar leken meer kant en klare antwoorden op andere vragen.
Nog steeds heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Het bedrijf is ook niet in staat aan te geven wanneer ze dit gaan doen

Zo snel mogelijk mijn geld terugboeken.

Wij vinden dat Dinerjaarkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?