Klacht Dingjan: Dingjan heeft mijn kleding niet afdoende gereinigd, maar ik moest wel vooraf 20 euro betalen.
Details
Klacht
Maandag bracht ik enkele kledingstukken met vlekken. Ze werden zonder voorbehoud in ontvangst genomen maar ik moest wel meteen betalen.Bij het ophalen bleek dat in beide kledingstukken de vlekken nog aanwezig waren. Toen ik mijn geld terug wilde werd mij onredelijkheid verweten en ik moest maar naar Amerika emigreren ("no cure no pay") en als ze mij mijn geld teruggaven "konden ze de tent wel sluiten".
Ik zit dus nu met kleding met vlekken, maar wel 20 euro lichter.
Gewenste oplossing
Mij mijn geld teruggeven, of althans een deel daarvan.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.