Klacht Diningcity: Bedrijfsleidster deed haar best maar avond dankzij dinercity verpest!

Klachtnummer
# 421211
Gebruiker
Hb1982
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor 31-1 gereserveerd via dinercity bijv Thijs en Aafke in Klijndijk (Drenthe).

Na een uur te hebben gereden eenmaal aangekomen hebben we ons gemeld bij de balie. Daar was onze reservering onbekend. We hadden gereserveerd voor 20:00 uur. De dame keek ons vreemd aan. 18:30 uur was de laatste groep voor all you van eat. Na 20:30
Uur moest ze het eten weggooien volgens de wet?! De boeking ging ook al rommelig. Tevens de mailing vanuit het restaurant klopte niet.

Uiteindelijk konden we wel gaan zitten maar we hebben ons niet echt prettig gevoeld. De dame van Thijs en Aafke heeft haar best gedaan. Maar we voelden ons vreselijk gehaast. Daar kon het restaurant weinig aan doen.

Ze gaf aan dat ze wel een plate klaar kon maken. Maar dit lijkt me niet de bedoeling. Dit is niet wat ik van een all you can eat verwacht. Uiteindelijk mega snel gegeten. Echt een leuke avond is het zeker niet geworden. Veel zaken waren niet meer echt lekker.

Gewenste oplossing

Compensatieregeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diningcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diningcity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen