Klacht Diningcity: Bedrijfsleidster deed haar best maar avond dankzij dinercity verpest!

Hb1982

Voor 31-1 gereserveerd via dinercity bijv Thijs en Aafke in Klijndijk (Drenthe).

Na een uur te hebben gereden eenmaal aangekomen hebben we ons gemeld bij de balie. Daar was onze reservering onbekend. We hadden gereserveerd voor 20:00 uur. De dame keek ons vreemd aan. 18:30 uur was de laatste groep voor all you van eat. Na 20:30
Uur moest ze het eten weggooien volgens de wet?! De boeking ging ook al rommelig. Tevens de mailing vanuit het restaurant klopte niet.

Uiteindelijk konden we wel gaan zitten maar we hebben ons niet echt prettig gevoeld. De dame van Thijs en Aafke heeft haar best gedaan. Maar we voelden ons vreselijk gehaast. Daar kon het restaurant weinig aan doen.

Ze gaf aan dat ze wel een plate klaar kon maken. Maar dit lijkt me niet de bedoeling. Dit is niet wat ik van een all you can eat verwacht. Uiteindelijk mega snel gegeten. Echt een leuke avond is het zeker niet geworden. Veel zaken waren niet meer echt lekker.

Compensatieregeling

Wij vinden dat Diningcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Diningcity?