Opgelost door Diningcity: Oplichting door diningcity

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 330255
Gebruiker
J.K. van Wijngaarden
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Reservering gemaakt bij restaurant in haarlem (Bistribar Indonesië)via www.restaurantdinercheque.nl . Reservering bevestigd door restaurant and dinercity. Code voucher opgegeven die daarmee ongeldig is (waarde € 25, via airmiles). Restaurant zegt reservering af, omdat ze vol zitten en volgens eigen zeggen geen relatie hebben met diningcity. Zeggen dat diningcity niet let op al gereseveerde tafels en maar wat doet. Nu voucher kwijt, diningcity niet per telefoon of email bereikbaar. Oplichting door dinigcity?

Gewenste oplossing

Geld voucher terug en eerlijk reserveringsysteem door diningcity
Geboden oplossing
Excuses en vergoeding voucher
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diningcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    J.K. van Wijngaarden
    Datum
    Nadat restaurant gebeld heeft over mislukte reservering heeft diningcity gebeld met excuses en vergoeding voucher

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Diningcity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen