Wij vinden dat Diningcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Diningcity: Oplichting door diningcity
Details
Klacht
Reservering gemaakt bij restaurant in haarlem (Bistribar Indonesië)via www.restaurantdinercheque.nl . Reservering bevestigd door restaurant and dinercity. Code voucher opgegeven die daarmee ongeldig is (waarde € 25, via airmiles). Restaurant zegt reservering af, omdat ze vol zitten en volgens eigen zeggen geen relatie hebben met diningcity. Zeggen dat diningcity niet let op al gereseveerde tafels en maar wat doet. Nu voucher kwijt, diningcity niet per telefoon of email bereikbaar. Oplichting door dinigcity?Gewenste oplossing
Geld voucher terug en eerlijk reserveringsysteem door diningcity- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.