Klacht Dink Hero: ten onrechte afschrijving van lidmaatschapsgeld , na misleid te zijn door mail.

Klachtnummer
# 335009
Gebruiker
B. Krijgsman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2 keer een mal gekregen te hebben met de uitnodiging om te reageren op het het dat ik bij een quiz een GSM SAMSUNG Galaxy 9+ gewonnen zou hebben. Om die Gsm te kunnen verzenden hadden zij mijn gegevens nodig.
Verder moest ik 2 Euro betalen aan DInkhero, plus 1 euro voor UNICEF.
Vervolgens kreeg ik een mail van Dinkhero met de bevestiging van mijn lidmaatschap a 65 euro, die ik onmiddellijk heb op gezegd Zie bijgezegde info.Daarna is 65 euro van mijn credit card account afgeschreven.


De oplossing

gaarne mijn geld terug plus de gewonnen Galaxy 9+

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dink Hero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dink Hero?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen