Opgelost door Dink Hero: voel mij getild

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 308032
Gebruiker
mikejo
Datum
0 reacties

Details

De klacht


word in goed nederlands gelokt met goedkoope telefoon en zit vervolgens met een abonnement dat je binnen 3 dagen had moeten anuleren wat dan alleen in het engels kan en daar heb ik moeite mee.
dus per mnd.€75 betalen

De oplossing

voledigen anulering abbonement en automatisch betaling terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dink Hero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mikejo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Please know that we do not just charge customers. The only way we can charge them is when they register their information and accept the terms and conditions. If this was not done, the account will not be activated. However, as a one-time courtesy, I'll process a refund for the latest charge worth EUR 75 and you'll get your money back within 7-10 business days. If you have any further questions, please do not hesitate to reply to this email.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dink Hero?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen