Klacht Dinnertrain: Dinnertrain geboekt maar niet ontvangen

Clara

Juli 2019 hebben onze kinderen een Dinnertrain cadeau kaart gekocht voor ons 30-jarig huwelijk. In augustus 19 bleek de Dinnertrain failliet!
In feb 20 kwam ik er achter dat de dinnertrain overgenomen was en weer kon worden geboekt. Zo leuk!!

Op 5/6 feb'20 heb ik dinnertrain geboekt voor zaterdag 13 juni 19.30 uur voor 2 personen in Nijmegen. Daarbij heb ik opnieuw betaald.
Op 28 mei heb ik gemaild of (ivm corona) de afspraak doorging op 13 juni. Op 31 mei heb ik weer gemaild. Geen enkele reactie! Op de website niets te lezen over dinnertrain na 1 juni.
Vervolgens heb ik gebeld naar Train Charter met keuze Dinnertrain. Op 28 mei. Op 3 juni. Welke keuze ik ook maakte ik kreeg niemand aan de lijn. Voortdurend werd ik doorverwezen naar de website en e-mail. Maar daar kreeg ik immers geen reactie op!
Op de reservering werd vermeld dat we 36 uur voor vertrek een mail zouden ontvangen met nadere gegevens zoals spoor en exacte vertrektijd, tevens de code voor entree in het station. Deze mail niet ontvangen.
Op de dag van de rit kon ik vanaf 14.00 uur een noodnummer bellen. Dat deed ik, ik stond 3× een kwartier in de wacht, kreeg de mogelijkheid om iets in te spreken na de piep, maar geen piep en de verbinding werd verbroken. Mijn beltegoed was wel flink geslonken.
We waren afgereisd naar Nijmegen.
Ruim voor 19.30 uur stonden wij toen zaterdag 13 juni maar op het station in Nijmegen. Niemand wist iets van een Dinnertrain. Niet bij de shops, geen infobalie open. Een conducteur aan de jas getrokken die het dienstrooster van de sporen heeft nagekeken. Geen enkel spoor van een Dinnertrain. We stonden uitgehongerd op een leeg perron.
Op 16 juni wederom gemaild dat we geen rit hadden meegemaakt. We vroegen om verklaring en terugbetaling van de gemaakte kosten. Ook hierop geen reactie!

Ik wil heel graag een verklaring voor het niet reageren en het niet aanwezig zijn van de trein op afgesproken tijdstip!
Verder verwacht ik terug betaling van tenminste de boeking.

Wij vinden dat Dinnertrain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dinnertrain?