Klacht Dinnertrain: Geen contact en al meer dan jaar geen terugbetaling

Klachtnummer
# 536156
Gebruiker
LokaleMuis#788
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hadden een kaarten voor eind maart. Helaas door Corona kon deze rit niet doorgaan, we zouden zo snel mogelijk geïnformeerd worden. Daarna werd het stil, voor meer dan een jaar. Mails wordt niet op gereageerd, Facebook Messenger hetzelfde. Op Facebook stonden veel soortgelijke vragen van mensen, die worden allemaal gewoon verwijderd. Inmiddels verkoopt Dinnertrain gewoon weer tickets, zonder de klanten die al kaarten hadden terug te betalen, of ze in ieder geval even te mailen met wat er mogelijk is. Gewoon weer lekker cashen. Ik heb inmiddels het gevoel dat ik hier met ordinaire oplichters te maken heb. Mijn advies is dan ook: niet boeken. Je bent je geld kwijt en geen enkele garantie dat je krijgt waar je voor betaald hebt.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinnertrain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinnertrain?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen