Klacht Dinnertrain: Het uitblijven van een reactie en duidelijkheid over vergoeding van gemaakte kosten.

Klachtnummer
# 464221
Gebruiker
Gebruiker1594820949
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Half februari 2020 heb ik een Dinner Train-arrangement geboekt voor 17 juli a.s. voor 2 personen vanuit Den Haag.

In mei heb ik tweemaal gemaild om te vragen of het arrangement door kan gaan i.v.m. de coronamaatregelen, echter ik heb tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Op de website staat vermeld dat Dinner Train “(…) zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt en in de komende periode contact opneemt met alle gasten die reeds een reservering hebben staan voor de periode tot en met 1 juni”.

Via hun Facebookpagina kan ik uit de reacties opmaken dat meerdere mensen niet gecontacteerd zijn.

Gewenste oplossing

Een bericht van het bedrijf in kwestie ontvangen over de afhandeling van het arrangement en de gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinnertrain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinnertrain?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen