Klacht Dinnertrain: NIET te bereiken

Klachtnummer
# 375845
Gebruiker
kleijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 4 kaarten gereserveerd voor een diner in de dinnertrain op 5 juli van 19.30-21.30!
Paar dagen geleden krijg ik de instapkaarten met instaptijd van 20.09! Dat kan dus niet kloppen omdat op mijn boeking én bevestiging een aanvangstijd van 19.30 staat! Ik probeer nu al een paar dagen daar duidelijkheid over te krijgen, maar dit bedrijf is gewoon NIET te bereiken!!! Geen antwoord op al vele mails, telefoon doet het niet (voor snel antwoord moet je mailen, nou, niet dus) geen antwoord via messenger (Facebook) etc! Ik weet nu dus helemaal niets! En eten pas om 20.30 wil ik niet en gaat me ook niet lukken! Wil geld terug dus of gewoon de boekingstijd aanhouden!

Gewenste oplossing

Excuses aanbieden en geld terug als reis niet volgens afspraak begint

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinnertrain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinnertrain?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen