Klacht Dinnertrain: Voucherwaarde tussentijds verlaagd

Klachtnummer
# 604607
Gebruiker
Gebruiker1530950876
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een voucher gekocht voor een diner voor 2 personen + wijnarrangement voor een bedrag van € 163,00, geldigheidsduur 2 jaar.
Op moment van het inleveren van de voucher ( 3 maanden later) accepteerde de site de vouchercode niet, na een mail te hebben gestuurd werkte de exact zelfde vouchercode wel ineens maar had de voucher nog maar een waarde
van € 149,54.
Ook kwam er nog een bijbetaling van € 8,07 voor het wijnarrangement,
Reden Dinnertrain, wijziging tarieven vanwege Corona en reserveringskosten door een derde partij, die dus nergens vermeldt worden bij aankoop van een voucher

Gewenste oplossing

Ik heb veelvuldig contact gehad met het bedrijf, zowel met een medewerker als met de senior. Mijn inziens wordt er fraudeleus gehandeld door de aangekochte voucher tussentijds te verlagen.
Administratie of reserveringskosten aan een derde partij worden niet vermeldt bij aankoop.
Hoe zij met een derde partij de kosten verrekenen hoeft de klant niet mee belast te worden.
Ik heb echt op een teruggave van € 13,46. Ik heb namelijk € 163,00 betaald terwijl de waarde van de coupon na het invullen van de code € 149,54 was.
Hierdoor deed de code het natuurlijk ook niet in eerste instantie.
Wanneer je een cadeaubon krijgt van € 50,00 is deze in de winkel ook geen € 25,00 waard. Dat is onmogelijk tenzij deze natuurlijk niet binnen de geldigheidsduur wordt ingeleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinnertrain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinnertrain?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen