Klacht Dinnertrain: Wel betaald geen dinner

Klachtnummer
# 467521
Gebruiker
Wendy##
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reservering en betaling voor dinner op 25 juli in Gouda, gedaan in februari 2020. Door de coronamaatregelen helaas alles afgelast tot 1 augustus. Dinnertrain zegt op de website contact op te nemen. Helaas na diverse mails en telefoontjes geen enkele reactie mogen ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag restitutie ontvangen over de geplaatste order.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinnertrain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinnertrain?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen