Klacht Dino Tapijt : Bedrijf repareert onze pvc vloer niet.

Klachtnummer
# 420103
Gebruiker
Pvcdrama
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben pvc laten leggen door dino in ons hele huis. Echter op de beneden verdieping onstonden op verschillende plekken bollingen. Leverancier is geweest en deze zegt dat de pvc gelegd is terwijl de vloer niet goed droog was. Dino is het daar niet mee eens. Hebben in augustus in de trapkast pvc verwijdert en zouden dit herstellen. Ook bij de uitgang in de kamer, pvc verwijdert. Het is echter nog steeds niet hersteld. Beloven terug te bellen doen ze niet. Zou er eindelijk iemand komen, die aangeeft dat de hele vloer eruit moet. Hoeft niet volgens de eigenaar. Zegt dan weer terug te bellen, dan weer geen legger te hebben. Kortom komen hun afspraken niet na en wij zitten met een kapotte vloer. Vervelende is dat ons huis 20 februari verkocht wordt, maar werken niet mee.
Willen graag dat zij de vloer spoedig gaan herstellen.

Gewenste oplossing

Z.s.m. onze vloer repareren. En anders schadevergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dino Tapijt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dino Tapijt ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen