Opgelost door Dinroy / Qualitypetproducts: Bedrijf onbereikbaar

MaikvdWetering

op 8 juli 2014 bestelden wij een klauterton (voor de katten) op www.qualitypetproducts.nl , ook te bereiken via www.dinroy.nl . Het bedrag van 175euro betaalden wij via IDEAL. Het is nu 18 juli 2014 en tot nu toe hebben wij niets meer vernomen over de bestelling. Wij hebben op 12 juli 2014 gemaild om te vragen of het wel goed is gegaan met de bestelling. Hier hebben wij tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Wij hebben gemaild naar info@Qualitypetproducts.nl en r.wijma@dinroy.nl . Omdat ik maar niets hoorde ben ik vandaag gaan bellen, maar de vaste telefoon is afgesloten 0561-452293 en de mobiel wordt niet opgenomen 0624987999 .

Het bedrijf behoord aldus hun voorwaarden binnen 30 dagen de bestelling te leveren. Deze dagen zijn nog niet voorbij maar ik ben bang dat ik naar mijn geld en de klauterton kan fluiten als ik het bedrijf op geen enkele manier kan bereiken.

Mogelijkheden tot contact met het bedrijf.
De klauterton ontvangen of het bedrag terugkrijgen.

Wij vinden dat Dinroy / Qualitypetproducts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MaikvdWetering
    22 juli 2014 ontving ik een mail met het bericht dat mijn bestelling de week erop bezorgt zou worden.
    24 juli 2014 ontving ik een mail de status is gewijzigd in verzonden.
    25 juli 2014 ontving ik mijn product in goede staat thuis.Kortom; de webshop is telefonisch onbereikbaar, per mail wordt erg laat gereageerd. Maar uiteindelijk is mijn product wel geleverd.
    Het is product is wel gemaakt van mooi degelijk materiaal.

Ook een klacht indienen over Dinroy / Qualitypetproducts?