Klacht Dinroy / Qualitypetproducts: krabton besteld en betaald, niet ontvangen en geen reacties...

Klachtnummer
# 186675
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 29 augustus een krabton dessin 75cm besteld en betaald. Omdat ik geen bevestiging per mail ontving, heb ik gelijk een mail gestuurd met de vraag om bevestiging. Hier heb ik geen reactie op gehad, waardoor ik nogmaals heb gemaild. Er staat op de website ook een 06nummer, daarom deze gebeld. Maar hier wordt niet opgenomen. Er is ook geen voicemail, dus kan geen boodschap achter laten. Ik heb nu wel erg mijn twijfels of er wel iets binnen gaat komen......

De oplossing

Ik ben tevreden als ik de krabton/reactie ontvang of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinroy / Qualitypetproducts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinroy / Qualitypetproducts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen