Klacht Diodrogist.nl: Bij het terugbrengen van een eerder gekocht artikel: geen tegoedbon, maar contant geld

Klachtnummer
# 257155
Gebruiker
Batavia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In plaats van contant geld, kreeg ik bij het terugbrengen van een eerder gekocht artikel, een tegoedbon.

De oplossing

Ik had graag mijn geld terug in plaats van een tegoedbon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diodrogist.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diodrogist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen