Klacht Direct Ferries: Betaald maar nooit tickets ontvangen, contact is onmogelijk

Reiziger

We zijn inmiddels al weer vele jaren verder nadat de eerste klachten over Direct Ferries zich op allerlei klachtenfora manifesteerden. Nu , vele jaren verder, heeft deze organisatie nog steeds haar zaakjes niet op orde. Wij hebben online tickets besteld maar hier nooit meer iets op gehoord (bespaar me de moeite, spambox is ook gecontroleerd). Kan gebeuren zou je zeggen, maar als je dan met hen in contact wilt komen, lijkt het wel of er bewust beleid gemaakt wordt om de deur dicht te gooien. Ronduit lachwekkend is hun antwoordapparaat, dat met allerlei smoezen komt waarom ze het druk hebben. En daarom alleen van 10:00 tot 13:00 telefonisch bereikbaar zijn. Als je vervolgens klokslag 10:00 uur belt verandert het gesproken bericht in : " wij zijn nu nog maar een uur per dag telefonisch berileikbaar". Er wordt alleen niet verteld van hoe laat tot hoe laat. Idem dito is hun reactie op contactverzoek via hun website of via e-mail. Alle berichten komen terug of je komt in een eindeloze lus waar je niet meer uitkomt. Geld kan je naar fluiten.

Betaalde tickets gecrediteerd.

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Reiziger

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?