Klacht Direct Ferries: Betaald maar nooit tickets ontvangen, contact is onmogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 549970
Gebruiker
Reiziger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn inmiddels al weer vele jaren verder nadat de eerste klachten over Direct Ferries zich op allerlei klachtenfora manifesteerden. Nu , vele jaren verder, heeft deze organisatie nog steeds haar zaakjes niet op orde. Wij hebben online tickets besteld maar hier nooit meer iets op gehoord (bespaar me de moeite, spambox is ook gecontroleerd). Kan gebeuren zou je zeggen, maar als je dan met hen in contact wilt komen, lijkt het wel of er bewust beleid gemaakt wordt om de deur dicht te gooien. Ronduit lachwekkend is hun antwoordapparaat, dat met allerlei smoezen komt waarom ze het druk hebben. En daarom alleen van 10:00 tot 13:00 telefonisch bereikbaar zijn. Als je vervolgens klokslag 10:00 uur belt verandert het gesproken bericht in : " wij zijn nu nog maar een uur per dag telefonisch berileikbaar". Er wordt alleen niet verteld van hoe laat tot hoe laat. Idem dito is hun reactie op contactverzoek via hun website of via e-mail. Alle berichten komen terug of je komt in een eindeloze lus waar je niet meer uitkomt. Geld kan je naar fluiten.

De oplossing

Betaalde tickets gecrediteerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reiziger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen