Klacht Direct Ferries: Opgelicht: geboekt,betaald en alles kwijt. Er zijn heel veel klachten op de site klachten.nl

Klachtnummer
# 368408
Gebruiker
Vakantie19finland
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben een overtocht van Travemunde naar Helsinki geboekt en betaald en vervolgens geen bevestiging gehad. Dus bellen en mailen maar er wordt nergens op gereageerd. Dit is nu 3 wkn geleden en we vrezen dat we ons geld kwijt zijn € 1300 . Als iemand nog een idee heeft?

Gewenste oplossing

Fouten herstellen en onze reis door laten gaan. We weten nu niets. Heenreis 24 juli terugreis 7 augustus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen