Klacht Direct Ferries: Voucher aangeboden gekregen in plaats van het teruggave van het geld voor de overtocht.

Klachtnummer
# 486292
Gebruiker
Hemmie#4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overtocht geboekt bij Direct Ferries. Door het coronavirus kon de overtocht niet door DFDS uitgevoerd worden. Na heel veel mailverkeer met Direct Ferries een voucher aangeboden gekregen. Omdat wij hiermee niet akkoord willen gaan, maar het geld terug willen hebben, vele malen gemaild. Uiteindelijk een mail gekregen vanuit de UK waarin zij zich verschuilen achter de veermaatschappijen. Daarnaast dat zij hierover niet in overleg/discussie zullen gaan en dat op mailtjes niet (meer) zal worden gereageerd. Klant is hier zeker niet koning!

De oplossing

Geld van de overtocht terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen