Klacht Direct Pay Services: bereikbaarheid en communicatie

Klachtnummer
# 147938
Gebruiker
Laurettevan besouw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 20 december heb ik een email verstuurd naar service@directpay.nl met daarin de vraag of ik de nota in 2 x kon betalen omdat ik in de shv zit en niet veel geld overhoud
daarop kreeg ik geen antwoord
op 29 december heb ik diezelfde mail die ik al verstuurd had heropend en met een nieuwe email weer naar dit bedrijf gestuurd...
vervolgens geen antwoord
U zult begrijpen dat ik ook niet kan bellen , geen dure gesprekken in ieder geval want iedere eurocent is er een.
Krijg ik 9 januari van dit bedrijf een incasso erboven op en dit vindt ik niet eerlijk
ik doe moeite om te willen betalen en vervolgens behandelen ZE je zo

De oplossing

ik zou graag gehoord worden heb vandaag 11-1-2016 toch gebeld en zou terug gebeld worden zei de mechanische stem... dus niet helaas
en ik wil gewoon de rest van de nota (totaal 52,50)
inmiddels 32,50 betaald
restant 20 euro overmaken zonder verdere kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Direct Pay Services
    Datum
    Onze afdeling debiteurenbeheer heeft middels een privébericht contact opgenomen met mevrouw Van Besouw.

Ook een klacht indienen over Direct Pay Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen