Klacht Direct Pay Services: bkr melding codering 2

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537772
Gebruiker
Cikociko
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Deze mensen melden mij zomaar bkr codering 2. Nog nooit een brief ontvangen of uitleg. Iets van 3 jaar geleden van tmobile. Ik vraag om uitleg en krijg facturen naar mijn hoofd geslingerd zonder uitleg of specificaties. En als kers op de taart een contract met privacygevoelige informatie van een meneer wat ik niet ben. Van bankgegevens tot woonadres tot rijbewijsnummers van een wildvreemde. Telefonisch word er niet opgenomen en op mail word ik genegeerd.

Gewenste oplossing

Ik wil uitleg wat er is en waarom ik zomaar een melding 2 krijg. Dit belemmert mij in veel zaken. Je kan iemand hier tog voor waarschuwen?
Geboden oplossing
Verwijdering codering 2. Dit bedrijf heeft mij beweren ze 1 brief gestuurd in 3 jaar tijd. Die ene brief heb ik in 2018 nooit ontvangen. 3 jaar later melden ze me bkr zonder iets van correspondentie. Deze mensen verzieken iemands leven alsof het niks is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Direct Pay Services
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij nemen uw klacht in behandeling.

    De communicatie zal via uw persoonlijke emailadres verlopen.

    Met vriendelijke groet, Klachtenteam

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Direct Pay Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen