Klacht Direct Pay Services: slechte manier van zaken doen, ze liegen en bedriegen

Frank

Direct Pay, gaat op geen enkele fatsoenlijke manier met mensen om, ze doen in mijn geval een dagvaarding uit, en zetten daar met opzet een foutieve datum, waardoor ik niet eens op de hoogte ben van de juiste datum, tevens sturen ze de dagvaarding pas na de zittingsdatum, waardoor verzet door mij onmogelijk is geworden. Direct Pay zet vervolgens eens deurwaarder is welke is verbonden aan webcasso wat ook direct pay is. Het hele stel werkt op een manier die voor de burger onmogelijk te doorbreken is ..... het is onwettelijk en illegaal om op die manier te werken.

direct oay zal de gehele dagvaarding opnieuw moeten doen, en dan wel op de juiste manier, tevens eis ik dat de beslagen per direct worden ingetrokken .
er is nog geen oplossing, ik moet geduld hebben terwijl de problemen voor mij zich opstapelen. Helaas is het steeds zo geweest dat er geen enkele reactie kwam, en dan soms maanden lang, en dat al ruim 2 jaar . Daarmee worden voor mij de kosten hoger en kan er macht worden uitgeoefend door mij te dagvaarden met alle gevolgen van dien de gehele gang van zaken wordt dusdanig opgezet om mensen op onmenselijke manieren te dwingen extra te betalen aan webcasso, of direct pay. ze reageren gewoon niet als je zelf een oplossing aandraagt, en dat alleen maar om hun gelijk en macht te tonen. een schandalig bedrijf wat elk recht van de burger schaadt, en wat alles zal doen om zoveel mogelijk geld te verdienen ....een schande voor de branche.

Direct Pay Services
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Direct Pay Services?