Klacht Direct Pay Services: slechte manier van zaken doen, ze liegen en bedriegen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 484599
Gebruiker
Frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Direct Pay, gaat op geen enkele fatsoenlijke manier met mensen om, ze doen in mijn geval een dagvaarding uit, en zetten daar met opzet een foutieve datum, waardoor ik niet eens op de hoogte ben van de juiste datum, tevens sturen ze de dagvaarding pas na de zittingsdatum, waardoor verzet door mij onmogelijk is geworden. Direct Pay zet vervolgens eens deurwaarder is welke is verbonden aan webcasso wat ook direct pay is. Het hele stel werkt op een manier die voor de burger onmogelijk te doorbreken is ..... het is onwettelijk en illegaal om op die manier te werken.

De oplossing

direct oay zal de gehele dagvaarding opnieuw moeten doen, en dan wel op de juiste manier, tevens eis ik dat de beslagen per direct worden ingetrokken .

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is nog geen oplossing, ik moet geduld hebben terwijl de problemen voor mij zich opstapelen. Helaas is het steeds zo geweest dat er geen enkele reactie kwam, en dan soms maanden lang, en dat al ruim 2 jaar . Daarmee worden voor mij de kosten hoger en kan er macht worden uitgeoefend door mij te dagvaarden met alle gevolgen van dien
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Direct Pay Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen