Klacht Direct Pay Services: Vreemt wat heb geen schulden

Free1992

Ik kreeg vandaag een deurwaardersbrief teweil ik schuld vrij ben over een beslaglegging van 850 euro het eigenlijke bedrag zou 85 euro zijn. En is nog afkomstig van 2017 . Ik betaal allesvtrouw maar kan niets herrinneren. Ze leggen beslag op mijn wahjong. Er sta niet in voordat ik moet betallen bv een bedrijf. Maar sta alleen direct pay op. In envelop van aedizon deurwaarders. Helemaal geen formulier erbij bv waar me vaste lasten moet aangeven voor beslagvrije voet. Gewoon boempats alles. Ze beweren dat brieven heb gehad. Ik heb nog nooit brief ontvangen. Er sta in dat ze bij de uwv hebben aangeklopt voor de beslaglegging ik heb wahjong. Ik vind dit zo raar we kunnen aan heel die brief geen touw aan vastknopen. Ik heb niet eens van uwv gehoord dat er beslaglegging is gedaan. Ik vindt dit zeer vreemt

Uitzoeken van waarom en wat het is en de beslaglegging terug draaien wandt 2017 is het van en inmiddels bijna 2022 en nooit iets van gehoord of vernomen dit komt uit de lucht vallen

Free1992
    Ik heb nog niks vernomen van hun dus mijn klacht blijft staan het schijn over afterpay te zijn maar ik heb wahjong en kan sowieso niet lenen. En blijk nog uit 2015 zijn waar ze nu mee aankomen. En als vraag wat heb dan besteld of iets dergelijks . Krijg ik daar geen antwoord op. Is mega bedrag voor mijn 85 euro waarop ze nog een 765 bij doen. Maar ik wil weten waarvoor ik betaald . Ik weet van geen bestelling af en dat is de waarheid .mijn klacht blijf staan
    Direct Pay Services
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Direct Pay Services?