Klacht Direct Pay Services: Wel betaald,niet besteld,geen dagvaarding gehad en wel een vonnis.

bep

Van KIJKSHOP een rekening gehad van 50 euro nooit gekregen, nooit besteld, gevraagd wat het was, geen antwoord. Na dreigbrieven toch betaald 91,41 euro. Wij hebben het bewijs van betaling welke gericht is aan DIRECT pay service. Geen dagvaarding gekregen. Vonnis gekregen van 410,82 euro. Alles was besteld op mijn vrouw en meisjesnaam iets wat ze nooit doet. Wij moeten nu in verzet tegen het vonnis en hebben nog twee werkdagen.

Met vriendelijke groet
A. en B. Kahle

Ik heb contact gehad met het incassobureau en met de deurwaarder geen van twee wilden wat doen, zelfs niet kijken op hun bankrekening. Ik zou graag een voorbeeld brief willen om die via de deurwaarder aan het kantongerecht te geven.
Wij willen alle kosten wat wij hebben gemaakt terugkrijgen ook de 91 euro welke eerder betaald is en de proces kosten

Direct Pay Services
    Geachte heer/mevrouw Valk,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Hierin geeft u aan nooit iets te hebben besteld, maar wel te hebben betaald. Onze vraag is waarom u niet gelijk aan heeft gegeven niets te hebben besteld , zodat in het beginstadium uw verweer behandeld kon worden.
    U geeft aan geen dagvaarding te hebben ontvangen. Deze is echter door de deurwaarder op 20 mei jl. op uw anders achtergelaten. Helaas heeft Webcasso niets van uw vernomen en heeft de geplande zitting alsnog plaatsgevonden. Nu er vonnis behaald is kunnen wij weinig aan de kosten doen.

Aangezien wij geen betaling in uw dossier zien willen wij u vriendelijk verzoeken om uw betaalbewijs door te mailen naar service@webcasso.nl Onder vermelding van uw dossiernummer 8532220, zodat wij uw betaling kunnen verifiëren.

Uw betaalbewijs ontvangen wij graag binnen 5 dagen na heden. Wij zullen ons uiterste best doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.

Bij voorbaat dank.

WebCasso B.V.