Klacht Direct Solutions: agresieve behandelijng over de telefoon bij het vragen om de factuur van 142.00eur

summertjes

Wij krijgen een mail dat wij geld moeten betalen. Als wij bellen voor een factuur en het beluisteren van de geluidsopnames die zij namelijk schijnen te hebben word je op een agressieve manier behandeld. ze kunnen mij daar niet aan helpen en ik verdoe hun kostbare tijd!!! Wij schijnen bij Benelux korting een betaling open te hebben staan van 142.00euro??? Dit zou een rekening zijn van ergens tussen december 2016 en maart 2017.

Ik wil een factuur van deze rekening en de geluidsopnames horen van dit telefoon gesprek van ruim een jaar geleden.
Zou alle stukken opgestuurd tot op heden nog niets ontvangen.

Direct Solutions
    Geachte heer/mevrouw van Summeren,

Het klachtenteam heeft uw klacht gezien. Wij zien echter geen opnamen terug op het nummer 0651897644. Hiervoor hebben wij het nummer nodig waarmee u gebeld bent.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

Uw klacht is nu ontvangen door het klachtenteam. Wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Direct Solutions B.V.

Ook een klacht indienen over Direct Solutions?