Klacht Direct Solutions: Geld vragen voor iets wat je nooit hebt ontvangen.

Steed

Ben vandaag gebeld dat ik 94 euro moet betalen, het gaat over het jaar 2017. Die gene di Ik vroeg van welk bedrijf is het dan, daar gaf hij niet echt een antwoord op. Ik wilde ook meer dingen vragen kwam er niet tussen. Het bedrag is nu 179.40 geworden. Ik moet voor 13 juni betalen, anders sturen ze een deurwaarder Die man zei ook wij hebben div keren een mail gestuurd, heb nooit iets gezien. Ik heb ook nooit iets getekend. Bij deze wil.ik vragen wat te doen. Ik heb wel gelezen dat er heel veel klachten zijn . Ik las vandaag precies zo'n zelfde verhaal als de mijne.

Dat die gasten worden , aangepakt . Dat ik niet hoef te betalen, voor iets wat ik niet heb.

Steed
    Wil nogmaals een.klacht indienen tegen direct Solutions. Ben gebeld dat ik 179.40 moet betalen anders schakelen ze de deurwaarder in. Het gaat over het jaar 2017. Ik weet nergens van. Wilde dingen vragen kwam er niet tussen. Ik moest 94 euro betalen, dat is opgelopen tot 179.40. Ze zeiden hebben div mails gestuurd, nooit wat gekregen. Ik kon nog wel vragen van welk bedrijf het was, daar werd een beetje vaag overgedaan. Dus ik weet nog steeds niet van welk bedrijf het is. Ik heb ook radar en de consumentenbond geschreven. Ik zie heel veel van dit soort verhalen.