Klacht Direct Solutions: Ik wil van Direct Solutions BV informatie ontvangen over het bedrijf van de factuur

Teunissen12

Op 14-12-2017 ontving ik een E-mail van Direct Solutions BV dat ik een openstaande factuur zou hebben en dat ik z.s.m. een bedrag van 182,40 moest betalen:
De betalingstermijn van factuurnummer E15989785 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 182,40 zal uiterlijk 15-12-2017 door u op onze rekening NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.
Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.
Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.
Met vriendelijke groet,Direct Solutions BV.
Ik ging bellen met Direct Solutions om te vragen bij welk bedrijf ik dan een openstaande factuur zou hebben want dat wordt niet vermeld in hun E-mail !
Ze wilde me wel vertellen dat het om Benelux Korting ging, dat dit bedrijf mij telefonisch iets verkocht zou hebben en dat ik op 8 januari 2017 een E-mail zou hebben ontvangen waarin vermeld stond dat ik 15 dagen had om van de koop af te zien en dat het oorspronkelijke bedrag van de factuur 94 euro was. Ze wilden me echter niet vertellen hoe ik met Benelux Korting in contact kon komen: "we zijn geen dienstverlenende instantie mevrouw"
Verder lieten ze me weten dat ik een E-mail van Direct Solutions zou ontvangen waarin vermeld zou worden dat mijn dossier gesloten is omdat ik het bedrag van 182,40 betaald heb (dezelfde dag nog).
Het is nu 19 december en ik heb nog geen E-mail van Direct Solutions ontvangen?!!
En het probleem is dat ik Benelux Korting NIET kan vinden als ik op het internet ga zoeken! Dus kan ik dit bedrijf niet benaderen om uit te vinden wat er aan de hand is... Ik heb nu héél veel geld betaald voor iets (?) wat ik nooit ontvangen heb. Dit kan toch zo niet!!!

Ik wil van Direct Solutions BV informatie ontvangen over de opdrachtgever Benelux Korting zodat ik contact kan opnemen met dit bedrijf over een openstaande factuur van bijna een jaar geleden waarvan ik niet eerder op de hoogte ben gesteld!!!

Direct Solutions
    Geachte mevrouw Teunissen,

Wij hebben uw klacht doorgevoerd naar het klachtenteam. Graag willen wij duidelijk aangeven dat de website klachtenkompas.nl géén onderdeel is van ons bedrijf.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

U ontvangt de nodige contactgegevens om in contact te komen met de opdrachtgever. Op deze manier kunnen wij uw verwachting tegemoet komen.

Wilt u meer informatie hierover of wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Direct Solutions B.V.

Ook een klacht indienen over Direct Solutions?