Klacht Direct Solutions: oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286632
Gebruiker
Depeelven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ongewenst benaderd dat ik een nota van 23 nov 2016 moet betalen het zou een betalingsachterstand zijn.
Vorig jaar inderdaad benaderd door een bedrijf over direct korting wat nogal opdringerig verliep.( ik weet het, ik had meteen op moeten hangen)Ik zou het de 1e maand gratis krijgen en erna zoveel voor moeten betalen ik kon altijd opzeggen.
Daarna kreeg ik mails die ik toendertijd beantwoord heb, en gezegd dat ik er niets mee te maken wilde hebben.

De oplossing

een brief met verontschuldiging of bevestiging dat het hier gaat om oplichting

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Depeelven
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik heb er niets meer van vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry