Klacht Direct Solutions: spook rekening van direct solutions

Klachtnummer
# 294483
Gebruiker
deVries89
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een telefoontje gekregen van direct solutions dat ik een bedrag van 182,40 euro heb openstaan het gaat om een hotel/diner kaart of zoiets
ik weet nergens van als ik om opheldering vraag per mail hoor ik niks
ik schijn diverse mails gekregen te hebben
ik heb niks gezien
ik moet wel het bedrag voldoen anders nemen ze andere stappen
ik weet niet eens om wat voor bedrijf ik moet betalen

De oplossing

ophouden en de boel intrekken

1 reactie

  1. Auteur
    Direct Solutions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw de Vries,

    Wij betreuren het feit dat een citaat steeds terugvalt in de klachten. Onze werkstructuur is sterk aangescherpt. Het 'ondernemen van stappen' is een woordcombinatie wat zorgt voor ontslag op staande voet.

    Echter voelen wij een herhaling van pakkende beschuldigingen om de publiekelijke effectiviteit van de klachten te doen bevorderen. Dat kan een oprechte inspanning helaas beschadigen. Wij zullen het gesprek op het nummer 0649213705 naluisteren en uw klacht in behandeling nemen.

    Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

    Wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    het klachtenteam

Ook een klacht indienen over Direct Solutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen