Klacht Direct Solutions: Vage factuur van Benelux Korting via incaso buro Direct Solutions

BoHard

Ik was op dinsdag 20-02-2018 rond 14uur wordt gebeld door incaso buro "Direct Solutions" met mededeling dat ik per 22-2-2018 een openstaand factuur van €182,40 met factuur nummer E24290492 betalen anders kom een deurwaarder.
Wat vreemd is hij doet moeilijk over om de oorspronkelijke factuur aan te tonen.
Het gaat over bedrijf Benelux Korting die via telemarketing een voucher aangeboden. En zij hebben mij meermalen emails met aanmaning opgestuurd.
Het vreemde is hij erkend zelf dat deze mail meestal door SPAM filter verwijderd.
Al met al ik vind dit niet kan als ik iets moet betalen dan heb ik recht op inzage van mij
Ik heb vandaag voor de goede orde een verzoek per brief (aangetekend) of ze bewijzen kunnen aantonnen dat bedrijf Benelux Korting heeft wel moeite gedaan om mijn te verwittigen van de originele factuur.
En of deze factuur wel uberhaupt bestaat.
Trouwens naam Benelux Korting kunnen we niet vinden in KvK database.
Is dit gewoon een oplichterij??

Wat is julle advies voor mij??

Mvg
B Hardjosantoso

Ik wil niet betalen voor diensten die ik niet gebruikt

Direct Solutions
    Geachte heer Hardjosantoso,

Uw klacht leek ons van hoge prioriteit. Daarom hebben wij het gesprek nageluisterd.

Het gesprek voldoet aan alle kwaliteitseisen in de branche. U heeft in het gesprek duidelijk aangegeven het product tijdig geannuleerd te hebben. Bovendien heeft u voorgesteld om zelf terug te bellen na het raadplegen van uw eigen administratie. Onze medewerker heeft hierin toegestemd en heeft het gesprek keurig afgesloten.

Wij gaan niet in op de overige punten van uw klacht. Het klachtenteam wilt daarover niet in herhaling vallen. Tenslotte is 'kuddegedrag in crisistijden' een sociologisch aspect van het menselijk gedrag. Laat u niet beinvloeden door andere klachten.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

Heeft u al een klacht ingediend en wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

het klachtenteam

Ook een klacht indienen over Direct Solutions?