Klacht Direct Wonen Verhuurmakelaars: Ongewenst doorlopen premium account

Klachtnummer
# 99675
Gebruiker
bobbyzor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had mij opgegeven voor een premium account van 1 maand.
Nergens stond/staat vermeld dat dit een doorlopend account is.
Je kan wel kiezen voor een 3 maandelijks account mocht je dit willen.
Nu kwam ik tot de ontdekking dat er een half jaar lang een bedrag afgeschreven is van 15 euro per maand. Dit is niet zo netjes en heb ze daarover een mail gestuurd maar nog geen reactie.

De oplossing

Gelieve het teveel geïncasseerde geld terug te storten.
Aanpassen van de website mocht dit model wel zo zijn.
Op deze manier is het oplichterij.

1 reactie

  1. Auteur
    bobbyzor
    Datum
    Onderaan een nieuwbrief achtige factuur wel in de kleine lettertjes gevonden dat het dan doorloopt. Dit is echt niet netjes!

Ook een klacht indienen over Direct Wonen Verhuurmakelaars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen