Klacht Direct Wonen Verhuurmakelaars: Smart Account (betaald) wordt automatisch verlengd zonder melding of informatie

Klachtnummer
# 280684
Gebruiker
looper23
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik blijk via Direct Wonen een Smart Account te hebben dat zonder mijn weten maandenlang is doorgelopen, en elke 2 weken 20 euro van mijn credit card heeft afgeschreven. Ik ontving al weken geen mails meer van Direct Wonen. Uit de site lijkt het smart account voor 2 weken geldig te zijn, maar dat wordt automatisch verlengd zonder melding naar de consument.

Gewenste oplossing

Geld terug voor alle weken dat ik niet afwist van deze regeling.

1 reactie

  1. Auteur
    looper23
    Datum
    Ik heb hier nog niets op gehoord. Ik zal het op social media aankaarten om wellicht wat meer respons te zoeken. Het is schandalig dat directwonen geen telefoonnummer heeft en geen mails beantwoord

Ook een klacht indienen over Direct Wonen Verhuurmakelaars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen