Klacht Direct Ferries: Betaald voor een omboeking die niet is doorgegaan

Klachtnummer
# 372569
Gebruiker
Prachtigetuin#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wilden onze boeking omzetten van een dag naar een nachtboot. Hebben daarvoor extra betaald 61 euro. Enige uren later telefoontje....helaas foutje gemaakt u moet nog 75 euro betalen. Vonden we te gek dus,afgesproken om de omzetting niet door te laten gaan. Die 61 euro zou natuurlijk teruggeboekt worden. Dus niet.

De oplossing

Terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen