Klacht Direct Ferries: Geen geld terugontvangen van geannuleerde overtocht.

Klachtnummer
# 391390
Gebruiker
Langwachten0512
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn overtocht op tijd geannuleerd maar nooit mn geld terug ontvangen. Inmiddels via mail meerdere malen de toezegging gehad dat ze het geld terugstorten maar tot op heden blijft het enkel bij beloftes. Ik heb alle mails waarin zij hun toezegging doen, bewaard.

De oplossing

Ik wil dat ze de toezegging die ze doen omzetten in een daad. Sinds 9 augustus wordt mij beloofd dat het geld teruggestort wordt en dat dit 5-10 werkdagen duurt. De laatste correspondentie is van afgelopen week waarin ze beweren dat het geld op 11 september is overgemaakt. Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen