Klacht Direct Ferries: Geen reactie mailverkeer en terugstorting aankoopbedrag vanwegen annulering maatschappije

Borisbs

Vanwegen de Corona Crisis was mijn bootreis van barcelona naar palma de mallorca geannuleerd. Zij vertelde mij dat alleen een voucher mogelijk is en geen terugstorting van het aankoopbedrag mogelijk. Hierin mee gegaan heb ik aangegeven later wel een datum door te geven (ivm werk in Spanje kon ik later aanschuiven). Zodra ik hen mailde met de vraag of ik x datum kon varen wordt er na twee weken nog niet gereageerd, en vervolgens veel laat! Ik kan bij hen ontzettend moeilijk omboeken. Ik ben erachter gekomen dat ik wettelijk gezidn WEL recht heb op een terugstorting, zodoende heb ik hen wederom weer een maik gestuurd dat ik wettelijk daadwerkelijk recht heb op mijn aankoopbedrag retour. Wederom geen reactie.

Ik verzoek Direct Ferries om reactie en terugstorting. Ik snap dat de Corona Crisis ook voor hen heftig is. De normale burger heeft het ook zeker niet makkelijk. Dan is een juiste communicatie klantenservice gewoon ontzettend belangrijk.

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?