Klacht Directferries.nl: Geen reactie van directferrys

Klachtnummer
# 197877
Gebruiker
Noorman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor 2 jaar terug een boot geboekt via directferries , direct daarna zag ik dat de datum verkeert was ingevuld . Via telefoon niet bereikbaar en de volgende dag in duitsland ook niet bereikbaar . Mail gestuurd met mobieltje en kreeg als reactie dat ik voor de dag dat ik de datum verkeert had ingevuld een nieuwe boeking moest maken . Dat viel bij mij helemaal verkeert en heb alles via Stenaline alles opnieuw over geboekt zonder enig probleem en ook altijd bereikbaar . Heb tot op heden ook nooit een reactie gehad in welke vorm dan ook . Nooit meer via directferries mijn oversteek boeken en mijn directe collega,s ook geinformeerd hierover .

De oplossing

Ik had op zijn minst de helft van het bedrag terug verwacht omdat ik geen gebruik meer heb gemaakt van mijn ticket zowel heen als terug . Via Stenaline over geboekt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Directferries.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Directferries.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen