Klacht Directferries.nl: Geen reactie van directferrys

# 197877
Noorman

Voor 2 jaar terug een boot geboekt via directferries , direct daarna zag ik dat de datum verkeert was ingevuld . Via telefoon niet bereikbaar en de volgende dag in duitsland ook niet bereikbaar . Mail gestuurd met mobieltje en kreeg als reactie dat ik voor de dag dat ik de datum verkeert had ingevuld een nieuwe boeking moest maken . Dat viel bij mij helemaal verkeert en heb alles via Stenaline alles opnieuw over geboekt zonder enig probleem en ook altijd bereikbaar . Heb tot op heden ook nooit een reactie gehad in welke vorm dan ook . Nooit meer via directferries mijn oversteek boeken en mijn directe collega,s ook geinformeerd hierover .

Ik had op zijn minst de helft van het bedrag terug verwacht omdat ik geen gebruik meer heb gemaakt van mijn ticket zowel heen als terug . Via Stenaline over geboekt

Wij vinden dat Directferries.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Directferries.nl?