Klacht Direct Ferries: Ik kan niet in mijn account, direct ferries reageert niet of verkeerd, en steeds na lange tijd

Klachtnummer
# 459542
Gebruiker
Gebruiker1567697853
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan niet reizen door coronamaatregelen, wil reis annuleren, dat lukt niet

De oplossing

Zorgen dat Direct ferries óf mijn reis annuleert en het geld terugstort,óf dat zij zorgt dat ik wel in mijn account kan. Dat moet normaal gesproken met email en referentienummer van de reis, maar daaop krijg ik steeds een foutmelding. Dat stuur ik naar direct Ferries, waarop ik een inlogcode kreeg die ook niet werkt. Vervolgens weer een paar keer gemaild, krijg ik weer te lezen dat er een nieuwe link verstuurd is, wat niet het geval is en daarna dat ik moet inloggen met email en referentienummer......

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen