Klacht Direct Ferries: Juiste opties niet betaald en geboekt door directferries

Klachtnummer
# 396665
Gebruiker
Frispeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overtocht geboekt in business lounge, wel betaald maar volgens wasaline niet door directferries betaald en geboekt, alboewel bevestiging het wel aangeeft... customer service slecht bereikbaar

De oplossing

Teruggave van geld voor betaalde opte business lounge

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen