Klacht Directferries.nl: niet reageren op annuleren ivm corona

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 459028
Gebruiker
A.R. Jonkhoff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 keer een E mail gestuurd om onze overtocht te annuleren en krijg geen enkele reactie
het 0900 nr kost 1 euro maar je krijgt vervolgens de boodschap dat het niet meer werkt.

De oplossing

terugbetaling reissom of een voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Directferries.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.R. Jonkhoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen geen enkele reactie van directferries het zijn oplichters
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Directferries.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen