Klacht Direct Ferries: Omboeken van boot lukt niet door foutmelding op site.

Klachtnummer
# 464123
Gebruiker
Winniethepooh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen contact te krijgen op welke manier ook.
Proberen de boot van komende zondag om te boeken naar volgend jaar ,maar de site geeft een foutmelding.

De oplossing

Contact opnemen,boottocht omboeken naar volgend jaar.foutmelding in de website oplossen ,zodat iedereen de boot kan omboeken !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen