Klacht Direct Ferries: Omboeken van reis ivm corona wordt geweigerd. Contact met Direct Ferries niet mogelijk

G.A. Ekkelkamp

Ivm met corona wilde ik onze reis naar Engeland omboeken naar een later tijdstip. Dit moest via de website van Direct Ferries. Dit heb ik half mei gedaan. Pas op 1 juli kreeg ik per mail een reactie dat dit verzoek is afgewezen zonder opgave van redenen. Wil ik meer weten, dan moet ik een nummer bellen. Bel ik dat nummer dan krijg ik een antwoordapparaat dat zegt dat het bedrijf ivm covid-19 telefonisch niet bereikbaar is.

Ik wil dat het bedrijf onze aanvraag om de reis te verzetten naar een later tijdstip honoreert. En als ik door het bedrijf per mail gevraagd wordt om de klantenservice te bellen, wil ik dat de klantenservice ook daadwerkelijk bereikbaar is en klanten niet afscheept met een antwoordapparaat dat zegt dat het nummer vanwege drukte gesloten is.

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?