Klacht Direct Ferries: Omboeken van reis ivm corona wordt geweigerd. Contact met Direct Ferries niet mogelijk

Klachtnummer
# 463855
Gebruiker
G.A. Ekkelkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ivm met corona wilde ik onze reis naar Engeland omboeken naar een later tijdstip. Dit moest via de website van Direct Ferries. Dit heb ik half mei gedaan. Pas op 1 juli kreeg ik per mail een reactie dat dit verzoek is afgewezen zonder opgave van redenen. Wil ik meer weten, dan moet ik een nummer bellen. Bel ik dat nummer dan krijg ik een antwoordapparaat dat zegt dat het bedrijf ivm covid-19 telefonisch niet bereikbaar is.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf onze aanvraag om de reis te verzetten naar een later tijdstip honoreert. En als ik door het bedrijf per mail gevraagd wordt om de klantenservice te bellen, wil ik dat de klantenservice ook daadwerkelijk bereikbaar is en klanten niet afscheept met een antwoordapparaat dat zegt dat het nummer vanwege drukte gesloten is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen